Υπάρχει ζωή «παντού» στο σύμπαν;

Αρχική πηγή: Fossils of Cyanobacteria in CI1 Carbonaceous Meteorites (Journal of Cosmology)

Απολιθώματα κυανοβακτηρίων σε Ανθρακούχους Μετεωρίτες CI1
Richard B. Hoover, Ph.D. NASA / Διαστημικό Κέντρο Πτήσεων Marshall

Επιστήμονας της NASA, ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με μελέτες του σε πρόσφατα κομμένες «φέτες» (τομές) ανθρακούχων μετεωριτών, ανακάλυψε μέσα σε αυτούς, απολιθώματα από μικρο-οργανισμούς· κάποιοι από αυτούς ήταν αναγνωρίσιμοι, ενώ άλλοι ήταν άγνωστης μορφολογίας. Αλλά, το συγκλονιστικό της μελέτης του, και αυτό το οποίο μένει να «αφομοιωθεί» από τη συλλογική μας συνείδηση και τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο, είναι το τελικό συμπέρασμα πως αυτά τα απολιθώματα δεν ήταν γήινα, αλλά ότι προϋπήρχαν μέσα στα ουράνια αυτά σώματα πριν αυτά φτάσουν στη Γη. Εάν αυτό αληθεύει, θα σημαίνει ότι μορφές ζωής υπάρχουν και έξω από τη Γη, δυνητικά παντού στο σύμπαν και ότι, ενδεχομένως, η ζωή στη Γη να ξεκίνησε ως «επισκέπτης» από το διάστημα…

Enhanced by Zemanta
Ακολουθήστε!

Ακολουθήστε!

Δημιουργός: Stratos Laspas

O Στράτος Λάσπας είναι Certified Eating Psychology & Mind-Body Nutrtition Coach. Η προσωπική συμβουλευτική υποστήριξη στην ψυχολογία της διατροφής (Eating Psychology Coaching) είναι μια συναρπαστική και καινοτόμος προσέγγιση που αντιμετωπίζει με αποτελεσματικότητα θέματα βάρους, αδηφαγίας (binge eating), υπερφαγίας (overeating), συναισθηματικής υπερφαγίας (emotional eating), προκλήσεις σε σχέση με την προσωπική εικόνα που έχουμε για το σώμα μας (body image), τις αιώνιες, ατελείωτες και επαναλαμβανόμενες δίαιτες (yo-yo dieting), καθώς και ποικιλία ζητημάτων υγείας και σωματικών συμπτωμάτων που σχετίζονται με τη διατροφή, όπως η λειτουργία της πέψης, η αίσθηση κόπωσης, η πεσμένη ή ευμετάβλητη διάθεση, η λειτουργία του ανοσοποιητικού και άλλα.

Share your thoughts! - Πείτε μας τη γνώμη σας!